Κυριακή

Oldschool rednex - Βουτιά μες το μυαλό σου (Album)

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος24/2/13, 2:33 μ.μ.

    Παιδια καλησπερα.Πρωτα απο ολα θα ηθελα να το κρυψετε αυτο το μυνημα.Εντελως καλοπροαιρετα θα ηθελα να βγαλετε τον δισκο των old school απο το δωρεαν κατεβασμα και στην θεση του να βαλετε κανα λινκ της μπαντας μιας και ο δισκος ειναι καινουργιος και καλο θα ηταν να τον αγορασουν διαφοροι.Αυτα πιστευω να καταλαβατε οτι τα λεω
    με καλη προθεση μια και εγω επισης ειμαι υπερ της ανταλλαγης μουσικης με οποιον τροπο υπαρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου δεν θα ανέβαζα ποτέ κανέναν δίσκο έτσι. Οι Oldschool rednex τον ανέβασαν και εγώ το μετέφερα. Χωρίς να το κάνει κάποια μπάντα ποτέ δεν δίνω κανένα album τζαμπέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/2/13, 4:08 μ.μ.

      Ναι σορρυ ξεχασα να στειλω μυνημα μιλησα με τα παιδια και μου παν οτι οι ιδιοι τα ανεβασαν.Οπως σου ειπα σουταρετο το μυνημα αμα θες

      Διαγραφή